ecesarp brckm 6 ay bitti hala tık yok 😂 doktorum 1 yıl normal dedi rahat olun korunmayı elden bırakmayın 😂
SumeyraErva brckm ilk kizimda 9 ay sonra olmustum simdi hala lohusaliktayim ama bundada erken olacagimi zannetmiyorum kanamam simdiden bitti bile ilk kizimdaki gibi
Burcumom brckm 3 ay bittikten sonra oldum ve günü eskisi gibi ama yoğunluğu daha fazla acaba hep böyle mi olacak? 😬
endegerlimoglumm Burcumom benimde öyleydi. 3. ayda oldum bende. sanki vücudumdaki tüm kanı bi reglde akitmis gibiydim afedersiniz. ama sonradan azalıyor merak etme. suan 6. aydayiz eski yoğunluğuna döndü
Burcumom endegerlimoglumm bizde 6 aylığız ama bu sefer yine fazla yoğun geldi belki zamanla azalır dediğiniz gibi☺️
endegerlimoglumm Burcumom aynen doğum yaptık tabi normal olmayacak. vücut düzene binecektir elbet zamana birakalim