Slgoemcmdkfkv Kızlar bebeğime uyku tulumu öneriniz var mı acaba, ebebektekiler güzel fakat 9 aydan başlıyor. Lcw dekiler çok kalın. İnternetten falan baktım istediğim gibi yok. Sizin önerileriniz var mı acaba 🤷♀️
0267 Slgoemcmdkfkv merhaba bende uyku tulumu bakıyorum fakat ayaklı mı ayaksız mı alsam karar veremedim siz nasıl hangisine karar verdiniz
Ayln1613 Slgoemcmdkfkv owli markasının aldım ben bebeklikten 3 yaşa kadar kullanılıyor biraz pahalı ama değer bebekken koldan kundak Alt tarafı torba tulum şeklinde kullandım büyüdükçe kolları ve bacaklarını açtım (içine gizli çıt çıtlamıllar) şimdi de bildiğiniz tulum gibi çok memnunum
Slgoemcmdkfkv Bebito57 Bakayım bi istediğim gibi bulabilsem fiyatını çok dert etmiyorum. Bu ara sürekli üstünü kapatıyorum. Pikeyi iyice kolunun altından geçiriyorum yine de çabalarken çıkarıyor 🤦♀️
Slgoemcmdkfkv Yagmurildnzz Baktım yoktu, internet sitesine de baktım orda da 9 aydan başlıyordu. 1 tog olanlar.
Slgoemcmdkfkv idilolo Kalınlığı nasıl acaba tog değerinden anlamıyorum pek 1 tog yazıyordu ebebekte o tam idealdı bana, ev doğalgazlı olunca sıcak oluyor.
Acemimom1 Ben lcwdan aldım 2.5 tog benim ev aşırı soğuk oluyo kışın ama bilemedim owliyi çok ovuyolar
Kplnnn Sen 9 ay al canım rahat rahat giyer işte ne güzel içeride kalır eli ayağı😁 oğlum 4 ocakta doğdu kışın 6-12 lcw 2.5 tog giydirdim hiç üşümedi. Şimdi 18-24 ay almıştım onlarla uyuyor 8.5 aylık olcak. Kolları tam bacakları da 1 kere kıvırıyorum benimki biraz da yapılı gerçi
Slgoemcmdkfkv -annesininprensi- Buna da bi bakayım he Kplnnn Baya büyük olacak 2 aylıkken 60 cm ydi daha kızım şöyle bi üstüne yuttum ayaklarına gelmedi boyu 🤦♀️🤣
Slgoemcmdkfkv 0267 ayaklı olandan alıcam bulabilirsem, çünkü çok hareketli çorap falan tutmuyor ayağında 🤦♀️
expectopatronum Ayln1613 ben de bundan alıcam ama 0.5 tog var en yüksek 24 derece ev için yeterli olur mu emin olamadım 😬
Miniminnakbebe Slgoemcmdkfkv trendyol da la mure baby var ben dolgusuz olanı kullanıyorum siz kış için dolgulularabakabilirsiniz çok güzel bence
Slgoemcmdkfkv Barany Böyle bir markadan bile haberdar değildim güzel şeyler var🥰 6-12 ay olanı alsam iyi gelir mi acaba 🤩1,5 tog olanı alsam olur gibi