Merhaba kızlar özgüvenimi yerle bir eden bir durumla alakalı konuşmak istiyorum belki içinizde bana tavsiye verecek olan vardır. Doğumdan önce 75 beden çok büyük olmayan ama en azından olan gögüslerim doğumdan sonra ilk hafta yaklaşık 90 beden oldu. 2. Ayından sonra meme reddi yaşadığım için sütten mamaya geçtim. Şuan doğumdan beri 3. Ayıma girmiş bulunuyorum. Ve gögüslerim aşırı moralimi bozuyor. Sarkmış ve resmen yeni ergenliğe giren kız çocukları gibi sadece ucu var. Bugün sütyen giymeden üzerime atlet giydim evde rahat etmek için aynadan kendime baktım dümdüz. Doğum öncesi südyenlerim bana olmaz oldu. Büyük geliyor. Çift destekli sütyenlerim bile iki göğsümün birbirine değmesine yetmiyor. Kafayı yicem doğal yöntemlerle nasıl büyütebilirim tekrardan.