Yaa herşeye aglıyor babası odadan çıkar ağlar uyanır ağlar yemek yer ağlar salıncak yavaş sallanır ağlar hızlı sallanır ağlar ekimde 2 yaş olcak konuşma yok henüz kelime dahi mama baba dede okadar ben cidden yoruldum eşimle kavga ediyoruz artık halim gücüm kalmadı gece bile kaç kere uyanıyor beynim kaldırmıyor artık böyle olan anneler var mı 2 yaş sendromu bu mu oluyor napıcam ben sürekli aglıyor hep aglıyor yaa