Arkadaşlar selamlar. Kızım hasta şurup kullanmamız gerekiyor ama ne zaman versek ilacı kusuyor. Ne yapmamız lazım kafayı yicem artık iyileşmesi için ilaç içmesi lazım. Ateşi için fitile başladık mecbur kustuğu için. Ne yapmamız lazım biri yardım etsin bize😣