momandad_16 8 dişi var şuan sol sivri dişi.patlamış kalan damakları ful şiş durumda hepsi bir mi çıkıcak anlamadım emmek istiyor ısırıyor sonra ağlıyor susmak bilmiyor napıcamı şaşırdım uyutamıyorum önerisi olan lütfen yardım edin
hum55x momandad_16 arka dişler aynı anda çıktı bizde. Doktorum bitkisel bir jel önermişti 3 öğün onu ve ateş düşürü ve ağrı kesici kullandım çok rahat atlattık. Bir şey kullanmayın bilmem ne diye herkes bir şey söylüyor biz koca insanlar bile dişimiz ağrıdığında amuda kalkıyoruz el kadar bebek nasıl dayansın yavrulArın dili de yok ki söylesim ancak ağlaya ağlaya yürekleri tükeniyo
hum55x momandad_16 vallahi ben ateş düşürücü, ağrı kesici verip suyunu içiril jeli sürüyordum. Çok rahatlıyordu. Jelin üstğne su içmesin biraz etkisi kalsın diye ilaç sonrası su veriyodum
hum55x momandad_16 dentinox bu bitkisel olduğu için günde 3 defa kullanabilirisiniz diğer önerilen jellerde daha yoğun kimyasal olduğu için ınlardan alırsanız günde 1 defadan fazla kullanmanızı tavsiye etmem demişti doktorumuz
momandad_16 hum55x deneyeyim bi böyle olmayacak mahvoldu çocuk ağlamaktan benide sürekli ısırıp duruyor emeyim derken bende mahvoldum zaten göğüs enfeksiyonu geçiriyorum bi yandan emmeden uyudu acaba memeyi mi bırakıcak ondan ısırıyor olabilir mi