Zeynebinannesiii Kızım 21 aylık Pınar devam sütü kullanmak istiyorum kullanan varmı nasıl kullanıyorsunuz doyurucu oluyor mu kilo aldırıyor mu
Aysegul93 Zeynebinannesiii görümcem kullandı pek kilo yapmadı. Kardeşimde oğluna kullandı kiloya pek etkisi yok doyurucu olr mu bilmem
Karpuzadam1 Zeynebinannesiii ben 1 senedir ogluma veriyorum memnunuz cok severek içiyo 27 aylik 210 cc iciyo
ikizprensesannesi Zeynebinannesiii pınar ve içim devam sütleri vitamin li olanları kullanıyorum ikizlere yanı sıra hüpnap bisküvüsü beraber organik keçiboynuzu pekmezli şekersiz katkısız bisküvüsü onunla bir 200ml kadar veriyorum sabah bir gece uyurken bir kere çok şükür kiloları da saglıklarıd da iyi fazlasıyla memnu’nun
livanurvealpinannesi61 Zeynebinannesiii hiç tok tutmuyor kilo kaybı ve iştahsızlık yapıyor onun yerine formül mama verin daha sağlıklı normal süt zararlı…