SONshine Kizlar bugun bebegimi baska bir doktora goturdum rutin kontrol icin. Gozune baktigi gibi sag gozunde iceriye dogru sasilik var dedi. Ama daimi birsey degil yani her zaman olmuyo . Aslinda bende biseyler hiss etmisdim Ama tam anlamamistim. Kontrol altinda tutulmasi gerek dedi. Biraz buyusun gecmezse gozluk takarsiniz dedi. Bende cok uzuldum😫 kendiliginden gecermi ki?😫
Happymother Çok sıkma tatlım canını Allah başka dert vermesin canm bnm kızımda da katarakt var gözlük kullanabilir ama görüyor enazından elhamdülillah bunlar çaresi olan dertler