sssiln hastaneye götür bence simplex gaz damlası biraz hafifletti hipp combiotik kullanıyordum mama aşırı gaz yapıyordu sma comforta geçtim ve paranox diye fitil var kaka yapamıyorsa kullan bebeklerde kabızlık için tabi doktoruna sor mutlaka yinede karnını ve sırtını sıcak tutmaya çalış sürekli müslin bezle sarılı tutuyorum