Elevka_96 Esmer03 evet kızamık var ama her ilde yapmıyor olabilir çünkü bu doz kızamık vaka sayısı arttığı için yapılıyor. Sağlık bakanlığı sitesinden aşı takvimine bakın ve sağlık ocağı ile görüşün
KEREM0000000 Esmer03 kızamık aşısı bazı illerde 9. ayda bazı illede 1 yaşında yapılıyormuş göçlerin yoğun olduğu illerde 9. aya alınmış