Atak haftasındasınızdır. 8. Hafta atağı olabilir.. Bebeğim 2 ay 15 günlük düne kadar bizimde öyleydi. Gece 3-4 saat uyuduğuyla günü geçiriyordu gündüz saklarsak yarım saat uyuyordu bırakınca geri uyanıyordu. Dün biraz düzelmeye başladı bugün daha iyiydi.