Merhaba arkadaşlar. Bebeklerim 2.5aylık. Meme ve mama gidiyoruz. En basta meme verip üstüne mama verdiğim dönemlerde çok hızlı kilo aldılar. Ben de şu an günde 9 beslemede 2 kez mama veriyorum. Emdikleri zaman 7 dk falan emiyor ve bırakıyorlar. Mutlu da bırakmıyorlar yani sütün tazyikli kısmı bitince cekiliyorlar kavga dövüş. Sonrasında aranmalar el yalamalar devam ediyor. Ama çişli ve kakalı bez sayısı da yeterli, 10 gün içinde de 400gr almışlar yani. Ama huzurlu olmadıkları için de kafam karışık, ben de huzursuz oluyorum haliyle. 7 8 dk az geliyor ve doyarak memeden ayrilmiyorlarmis gibi. Sizce durum ne, beni lütfen tecrübelerinizle aydinlatin