Kizlar tatile gittik fetiyeye çok sinek vardı son gün küçük küçük kirmiziliklelar oluştu ertesi gün böyle kabardı
sadece bacaklarında var karnında ve kollarında yok yüzünde anlinda var 3 4 tane ne olabilir sinek ısırığı die dusunuyoruz yarın bı doktora göturucez alerjik bişey olacağını düşünmüyorum farklı birşey yemedi ne iyi gelir ne surmeliyim 
