Kuzeyinannesimerve Arkadaşlar benim bebeğim 7 aylık diş çıkarma döneminde yirmi dakikada bir emziriyorum çok yoruldum. Destekli uyuyor. Sizinkiler nasıl uyuyor tavsiye öneri varmı
Lulemom Kuzeyinannesimerve destekli uyuduğu içindir. Desteği kes en fazla 1 kez uyanır. Yada hiç uyanmaz.
Bircaykoyicelim Kuzeyinannesimerve 7 aylık diş çıkarma döneminde yirmi dakikada bir emziriyorum çok yoruldum. Her uyandığında neden emziriyor sunuz ki? Dişten dolayı uyaniyorsa. Diş olmasa bile 20 dk bir emzirmek çok fazla. Bebeğin rahatsız olur.
Elika00 Kuzeyinannesimerve ben gece emzirip uyutuyorum normalde kucağımda sallıyorum gece ihtiyaç duymuyor çok şükür kendi kendine uyuyor ama en az 3 kere uyanıyorum emiyor çünkü meme için kalkmıyor kontrol ediyorum lıkır lıkır içiyor maşallah. Mecbur kalkıyorum 😂 2 saate bir ayaktayız yani
Ozlem2904 Bircaykoyicelim kendi adıma, Bebeğim 5ay 28gunlukken ilk dişleri cikardi sürekli emmek istiyordu anne sütünün ağrı kesici özelliği var ben bunu okuyunca hak verdim şimdi 4 dişi var ilk patlayacagi zamanlar sürekli emmek ister sonra normal akış devam
Mminigimm 4 aylık olacak vurup kafayı uyuyor vallahi aynı babası 😁 11-7 arası uykuda bi kere emziriyorum uyurken
Bircaykoyicelim Kuzeyinannesimerve kuzum bu alışkanlık. Diş ile bı ilgisi yok ki. Temiz bı bezi buzlukta dondurup eline verin. Onu ağzına alsın çiğnesin soğuk çok rahatlatcaktir.
Asya23 Benimde kızım 6 ay 17 günlük gece çok uyanıyor ve her uyandığında meme istiyor emip uyuyor uykuya dalmak için memeyi kullanıyor
Kuzeyinannesimerve Bircaykoyicelim bu alışkanlığı nasıl ortadan kaldırabilirim uykusuzluktan psikolojim bozuldu aylardır
Bircaykoyicelim Kuzeyinannesimerve Ben 6 aylıkken gece beslenmesini bıraktım. 6 aydan sonra gece beslenmesine gerek yok. Ancak gece beslenmesini biraktirarak düzelir. Bebeğinin ve senin deliksiz bı uykuya ihtiyacınız var artık.
Bircaykoyicelim Kuzeyinannesimerve Gece uyandığında Emzirmeyerek 😊. Agliycak tabi ama sakinlestirceksiniz . 48 saat uyumadım ben. Önemli olan karalı olup emzirmiyceksiniz.
Duygu0707 3 aylıgız sallamıyorum kendi kendine yatarken uyuyor öyle alıstırdım acıyorum kesintisiz fön sesi :)) gece 1 kere uyanıyor 4 saat sonra birdaha uyanmıyor masallah diyim :))
Mervebglm Kuzeyinannesimerve sallanarak pispis sesiyle 🤦 benim kızımda 7 ay 10 günlük çok çok huzursuz ve ağlıyor hep diş diyoruz ama çok yiprandik uyku sorunu çok zor