Candyy Merhaba anneler ben 8 eylülde dogum yaptım bebegimin ayakları içe dönük o şekilde dogdu çocuk Doktoru da bizi ortapediye yönlendirdi size sorum devlet hastanesinde çok iyi dediginiz bilginiz doktor var mı? Birde başına böyle gelen veya tanıdığınız var mı ne gibi süreçler bekliyor bizi
Ceremua Benimde 1 ayağı anne karnındaki pozisyonundan dolayı dışa dönük gibi duruyor bende burada bekleyeyim bari , doktor masajla geçer korkma yine de göster dedi. Ultrason çekiyorlarmış sanırım ayağına öyle dediler