4aylik oğlum var 36 haftalık doğdu kolik bir bebekti bu zamana kadar hiç durmadı 3.ay ında sakinledi aglma krizi yok ama hiç durmuyor ne yerde duruyor ne pusette nede başka bişey de oyuncaktan hemen sıkılıyor bırakıyor 4. Ayimiza yeni girdik bu aralar acayip şekilde bağırıyor tahammül edemiyecek şekilde hep kucakta durmak istiyor kolik odlugu için kucağa alıştı ne yapmam gerekiyordu böyle olması normalmi yerde durmuyor oyuncakları atio hemen aşırı sinirli kucaga almayınca kendini yırtıyor napicagimi şaşırdım