Arkadaşlar akülü araba almıştık iade etmek zorunda kaldık açıkçası ebebegi pek sevmiyorum kıyafetlerini falan bizede para değil çek verdiler 2000 civarı buda 2 sene gecerliymis. Ne almaliyim neler uygun? Sürekli alışveriş yapan hanımlar o değerli fikirlerinize ihtiyacım var ❤️