Mom0008 vallaa 😂😂 bızm besık buyuk yuksek korkuluklarıda bır kc gundur orda uyutuyorum yatırıyorum ama gece uykularına daha gecmedık 😂 ay benımde ayrılasım yok galıba ama anne yanından dusecek dıye aklımda cıkıyor odama tasımaya calıssam besıgı sokup o sekılde tasımak gerekıyor. Magazada biz onu kucuk dıye aldık odasında masallah 😂😂 bir tane baza var bende orqda yatıyorum uyanınca gorsun dıye. Ilk zamanlar kısa kısa uyudu hatta besıgınde bugun 2 saat uyudu sasırdm demekkı alıstı 🥰 gecede baslıcam ama 3 kez fılan uyanıyor dün mama mıktarını arttırdım 2 kez kalktı. Du bakalım bıseyler yapcaz artk 🥰