Sevgili anneler,
Oğlumun 1.yaş muayenesinde doktoru dil gelişiminin ilerde olduğunu söylemişti. Çünkü 15e yakın sözcüğü anlamlı kullanıyordu. Lakin hala aynı sayıda sözcük kullanıyor bi gelişim olmadı. Her şeyi işaret diliyle anlatıyor, çok da sosyal bi çocuk, ekran maruziyeti de yok hiç izlemiyor, her gün oyun, sohbet, kitap. Neden iki kelimeli cümle vs kuramıyor sizce, böyle olan çocuklarınız var mı bu normal mi?