leopar linsimlin 1 gün mızmız hafif ateş (her bebekte olmuyor ) sabaha geçti herşey 🙏🏻Bir bacakta ağrı olur dedi kızarma da buz koy demişti
Deletedmom_41 linsimlin Her cocukta aynı etkiyi göstermiyor bizim sonrası zor gecti ama cevremde hiç ağır atlatan olmadi
Poyrazannesi12_ leopar 2 bacaktan mı yapıldı sizin bizimki 2 kol 1 bacak yapıldı merak ettm normal mi acaba
VERA19 linsimlin öbür aşılarda ateş sorunu yaşamamıza rağmen 1 yaş aşısında hiç yan etki olmadı şükür🌺 umarım sizde de olmaz🙏🏻
Aliasaf44 linsimlin biz yaptırdık geçen hafta içinde yumurta vardı bizim de alerjimiz var sarısına geçti ama beyazı devam ediyordu anaflaksi geçirdi oğlum çok kötü oldu oğlumun süt ürünleri ve yumurta alerjisi var