iki_prens_annesi Laden aynen sabh cikardm hemen yaptim guzel oldu bnde buzluga atmdm az yapmistim baska sefer buzluk icin yapcm 😍
Balkizlarim Laden ahahah 😂 Neyse sevaba girdiniz çocuklar sevindi ama bir dahakine denemenizi öneririm misafirin falan gelirse 5 çayı kahvaltı şipşak oluyor 🙈🦋🦋
Laden iki_prens_annesi bende yaptım kızımın kreşine götürdüm kuzucuklar yemiş🥰 bende atamadım ya buzluğa😁 tadı nasıldı beğendiniz mi?