Zeynolii 6 aylık bebeğime doğduğundan beri Hıpp combotic kullanıyorum asla gaz yapmadı kusma yapmadı sindirimi kolay bir mama diğer mamalar nazaran pahalı olma sebebi bu diye biliyorum ama bebekten bebeğede değişir ben bir dönem Bebelac golda geçmek gibi bir hata yaptım Hıpp pahalı diye içtiği her biberonu komple kustu mesela