Ek gıdaya geçmiş bulunmaktayız ama bebeğim bununla beraber emmeyi bıraktı memeye gelince ağlıyor ams formül mamayı içiyor ya da verdiğimiz şeyleri yiyor fakat beni emmiyor çok üzülüyorum sanırım bir daha geceler dışında emmeyecek normali bu mudur böyle mi olur