asiltonunmommysi 2 yıl ücretsiz izne ayrıldım. 2023 kasıma kadar izinliyim aslında ama şimdi işe başlayıp 3 4 ay çalışıp tekrar izne dönme şansım var mı? Bilginiz var mı. Kadrolularda kesin oluyormuş yapanlar var ama sözleşmeli de bilemiyorum
ipekmom asiltonunmommysi var canım ama bırakırsan işi yine 2023 kasımda başlamak zorundasın. Benimde 2023 eylülde bitiyor iznim
asiltonunmommysi Nurahsen09 nasıl yani, ben 3 4 ay çalışırsam kasımda başlamayacak mıyım mesela temmuza falan mı atacak başlangıcı
asiltonunmommysi ipekmom ücretsiz izinde misin sende, sözleşmeli personel mi? Kadrolular kesin yapabiliyorsun diyolar da sözleşmeli yapan biri var mı bildiğiniz
Nurahsen09 asiltonunmommysi kasımda başlayacaksınız evet tabi 3 4 ay çalışmanız izin sürenizi uzatmak demek istedim
ipekmom asiltonunmommysi evet bende kamuda sözleşmeli personelim. Ücretsiz izindeyim şu an.2023 eylülde bitecek iznim. Ben çıkarken istediğin zaman geri dönüp tekrar çıkabilirsin izne demişlerdi.