Merhabalar, bebeğimiz doğmadan 4 paket Prima premium care 1 numara 43′lü paketlerden almıştik ancak bebeğimizde pişik yaptığı için kullanamadik. Bir paketi açılmış olduğu için açılmayan 3 paketi tanesi 120,00 TL den satmak istiyorum. İlgilenenler varsa buyursunlar ☺️