Herkesin tabi kendi evladı kendinin karar vermesi lazım kimseyi etkilemek istemem. Doktorlar 6 aydan önce vermeyin diyorlar.
Bebeğim 2 aylık çok çok nadiren huzursuz olduğunda 1 çay kaşığı kadar verdim. Bazen demlerken içine 1-2 tane papatya da atıyorum Bir zararını görmedim. Bebeği rahatlattığına inanıyorum.