Cananfth benim biraz daha ağırdı canım ben Doğumdan enfeksiyon kaptım kanımda enfeksiyon çıktı dikişlerimde içe doğru kanama yapıp enfeksiyon kapmış 1 hafta sonra Doğumdan benim karnım şişti çok az dikiş arasından geliyordu doktora gittik yarım saat falan bastırarak bütün iltihabı akıttılar dikişlerim açıldı 3 hafta hep yattım