Yelda35 Kızlar bu ıslak mendili kullandım bayadır oğluma ancak 3 aydır geçmeyen bir pişik bezi değiştirdim yok dedim ıslak mendili değiştireyim anında geçti pişik yeni sleepy ıslak mendiller daha ıslak sanırım ondan dolayı. Kullanan varsa dikkat etsin
ZehraSareMom Yelda35 Onu bende kullanmıştım bir ara anında kızarttı yenidoğan kullanıyorum hâlâ 22 aylık
bebetom08 Yelda35 aynısını kullanıyoruö hiç sevmedim çok ıslak bide uzuyo ne biçim bişey..mecbur kalmıştım siparişim gelene kadar 4 lü paket aldım bidaha asla almam..oğlum pişik oldu ve ben geç farkettim ıslak mendilden olduğunu..sıcaklardan sanıyordum
BarlasMomm Yelda35 bende bi kere kullanmistim islak mendil bitmisti mecbur kaldim hemen pisik yapmisti bizde de
Yelda35 bebetom08 bende aynısını sandım sonra dedim bez çocuk bildiğin yanık gibi oldu. Şimdi babyturko mendili kullanıyorum hiç olmadı neler öekti çocuğum