Benim kizdaea aynısı oldu bir ayligiz çok şükür kapandı ve kurudu içi. Dustukden bir iki gün sonra atleti lekeniyordu hafif bı icide suluydu kurumamis ve kurumadan düşmüş belliki. Doktora gittim gümüş nitrat di sanırım adi göbek yakmada deniliyor kulak cubu uzunluğunda bı çubukla birşey sürüyor göbeğine kurutmak adına bebeğe zarrar veya canını aciticak hiç birşey değil korkma. Birde k vitamini da ek olarak yapalım dedi ilk doğduklarında yapılıyor ama yinede yapalım dedik. Sonra kesildi kanaması bı doktora danis iki sn işlem banyodan sonra vs tam kurulamadim heralde diye düşündüm ben kordon kurusu düştü demek vs içi kaldı diye doktora danıştım. Bazen kordon kısa kesildiğinde oluyor dedi o mandal takılan yerinden bahsediyorum eğer ki kanama devam ederse kan tahlili isticem başka sebeb bakmak için dedi şükür ki kesildi geçmiş olsun sizede. 🙏🏻