GamzeDurmus Seni anlıyorum, aynı şeyleri ben de yaşadım 😐 Ama her emzirmeden sonra ağlamıyorsa ve kilo alımı güzel ilerliyorsa hiç kafana takma. Bebekler emme refleksi ile doğuyor ama asıl doğduktan sonra eme eme refleksi kuvvetleniyor. Doktor; emme refleksi kuvvetli olan bir bebek annenin göğsündeki sütü 5 dkda bitirebilir demişti. Ben doktoru dinledim, sadece gece uykusuna geçmeden önce mama veriyordum. Ama bir süre sonra sinirden stresten mi artık bilmiyorum, sağdığım halde sütüm azaldı. Doktor bir damla vermişti bana adı LAAK. Artırdığını hissettim gerçekten, bir de bol bol rezene çayı icmeni tavsiye ederim. Dereotunu da bana tavsiye edenler oldu, onu da dene istersen. Tabii herşeyden önce bol su. Sütümün güzel geldiği dönemler günlük en az 3 lt su içiyordum. Göğüslerine de sıcak su ile masaj yap. Bunlar bana iyi geldi diye söylüyorum. Kafana da takma dediğim gibi. Cidden herşeyin başı stres. ‘ Karnı doyuyor mu? Bebeğime yetebiliyor muyum? İyi bir anne miyim? ’ eminim bunu her anne düşünmüştür. Annelik içgüdüleri işte, bunları kafamıza takmak iyi gelmiyor. Sinirden stresten uzak kal ki, bebeğinle arandaki bağ da bir o kadar huzurlu ve kuvvetli olsun. Herşey gönlünce olsun 💐