beyazkelebegim Bugün kızım düştü. Baş parmağın iç kısmı şaunda kızarmış durumda… parmağını oynatıyor ve ağlamıyorda, benim asıl korkum kırık çıkık olma ihtimali var mıdır ? Lütfen bilen cevaplasın çok kötüyüm …
Flower123 beyazkelebegim korkutmak gibi olmasın ama benim oğlum da hafif bı şekilde düşmüştü ağladı sustu geçti sonra bı hafta falan sonra üstünü giydiririken kucağımıza alırken agladiginu farkettim götürdük ve kolunda kırık olduğunu ogrendik alçıya alınmadı çok küçük bebek dedi kendi kendine iyileşir dedi şimdi dikkat ediyoruz iki aydır da kontrole hoturutorux demem o ki götürün hemen bakılsın farkedilmiyo çünkü bizde şiddetli ağlama falan olmadı kolunu da kullaniyodu
Gizemkocar beyazkelebegim doktorumuz dusme hadisesinde bize birsey anlatmisti besikten dusup kafatasi kirigi yasayan bir bebege bile eger riskli bir bolgede degilse mudahale edilmedigini soylemisti yani suan vucutlari mukemmel derecede iyilesmeye yatkin oldugu icin cok hasar kalmayacagini soylemisti ancak riske atilacak bir durum degil mutlaka doktora gidin
Tugbadgn2040 Öncelikle geçmiş olsun. Kırık çıkık durumu olsa dokununca ağlardı diye düşünüyorum ama incinmistir belki
beyazkelebegim Tugbadgn2040 Teşekkür ederim ellediğimde ağlamıyor ama kıpkırmızı hala saatler geçmesine rağmen . Yarın doktora götürücem ama içim içimi yiyor resmen
Flower123 beyazkelebegim götür benge için rahat etsin benim aklımın ucundan geçmedi kırık olabileceği
beyazkelebegim Flower123 gittik acil doktoru bişey olmadığını söyledi. Enazından içim rahat etti sabahtan üzüntüden bişey yememiştim iyi haberi alınca acıktığımı hissettim:) Ağlamaktan üzülmekten helak oldum
Flower123 beyazkelebegim Çok sevindim iyi olsun bebiş ☺️Ay Allah iyiligini versin doyursaydin güzelce karnını 😅
beyazkelebegim Gizemkocar biz yarını bekleyemedik açıkcası röntgen vs çekildi. Kızarıklıkta geçti tabi biraz ama yine kontrolüm altında olucak