Bizim bebiş 4 aylık 2 aylıkken kestık 3 defa kestik toplamda bir kısmı cıkıyor bir kısmı çıkmıyor 1 yaşına kadwr oluyormus kesebilirsiniz makineyle bıngıldaga dikkat ederek hatta hocalar 7 günde kesılmesinü öneriyor saçının gramı kadar birine altın verilmesi gerekıyormus dinen