Sybabys Ben esofman sattım 2 adet kargoyu kucuk boy seçmiştim . galiba orta boy seçmem lazımdı daha kargolamadım ama benden kesilmemesi için napayım nası paketleyim???
Deletedmom_5 Sybabys Ne kadar kucuk paketleye biliyosan o kadar kucuk paketle. Baska turlu para kesilmesini onleyemezsin.
Miniminnak22 Agaclargibi PTT kendisi ölçüyo ağırlığını boyunu ona göre yazıyo. Yani en azından bizim burda öyle. Diğer kargoları bilmiyorum
Agaclargibi Miniminnak22 ben mng ye veriyorum ölçüyolar ama rica ettiğimde yardımcı oluyorlar tabi çok büyük paketlere değil