Kubramagdalena bir sene olmamanız normal , ben bir sene boyunca olmadım , sonra tarlusal ilacı içtim öyle oldum . Bir buçuk sene boyunca da hep adetim ayın tamamını dolu dolu geçiriyordum , meğerse taktırdığım spralden kaynaklıymış , şimdi onu çıkarttırdım bekliyorum bende nasıl geçecek diye