Zeyno-21 Bebeğiniz anne sütü ile besleniyorsa korkmayın.Benim kızımda 10 gün yapmadı ben 11.gün acile götürdüm doktor bana 10 güne kadar anne sütü alan bebeklerde normalde dedi eğer 10 günü geçerse getirin bize dedi ben o zaman gittiğimde film çekil karnına bakmışlardı evet bağırsakları dolu demişlerdi ve lavman vermişlerdi lavman yapmıştık 5 dakka olmadan çıkmıştı tuvalete kızım. Sonra ben doktora böyle olursa ne yapmam gerekir demiştim bana fitil vermişti böyle 10 günü geçerse fitil yapıyordum kızıma ben ama fitilin yarısını tamamını değil küçük diye bana yarısını yapın demişlerdi. Sizde takip edin 10 günü geçerse doktora gidin. Sürekli masaj yapın acayip rahatlıyor bebekler ve işe yarıyor.