Blairss Merhaba Bebeğim 10 aylıkken ne yazık ki işe dönmeliyim. En erken kreş ne zaman alıyor? En erken gönderen yazabilir mi düşüncelerini. Bakacak kimsem yok bir süre bakıcı tutabileceğim sadece .
Almondeyed Blairss bakıcı daha iyi olur bence özeller alıyor ama zor olur bir kişinin ilgilenmesi lazım