Selam arkadaşlar. Kızım 7 aylık ağzında ilk defa pamukçuk çıktı fakat geçmiyor. Karbonatlı su ile sildim geçmedi. Mikostatin ilacını kullandım ama yine geçmiyor. Hatta dudağı çatlıyor kanıyor. Neden oluştuğunu anlamadım. Aptamil kullanıyordum sma ya geçtim o alerji yapmış olabilir mi?