Evet eminimki doğum yapıp dal gibi olan anneler vardır bu yazı onlar için değil😅
Ben hiç bir zaman çok zayıf bir kadın olmadım zaten.
82 kilo ile hamile kalıp 92 kilo ile doğum yaptım. Ama gel görki doğumdan sonra 1 kilo bile veremedim çocuk, çıktı 3 5 kilo vermen lazım diyenler olacaktır bende anlamadım ödem mi oldu artık süt olsun diye yediklerim mi kilo yaptı bilmiyorum. 🤷♀️
Ve lohusa lık bitti artık kiloların sarkan göbeğim çatlaklarım hepsi aynada dile gelip çok çirkinsin demeye başladılar 🤦🏻♀️
Ve ben aynalara bakamaz oldum bu sırada emine zayıfların dediler ama bebek emmedi öyle olunca oda hayal oldu ve ben bebeğim 6 aylık olana kadar 90 92 de gittim geldim. Hamilelik boyunca hamile reyonundan giyinmedim doğumdan sonra üstüme olan bişe bulamadıkça gidip hamile reyonundan alışveriş yapmaya başladım ve iyice saldım psikolojim bozuldu.
Sonra artık bir gün dur dedim kendime ve diyetisyenle 10 kilo verdim tekrar 82 ye düştüm ama covit oldum vs derken tekrar verdiğimi geri aldım. Ve bu yazın başında artık aynalarla olan küskünlüğümü sonlandırma karar verdim çok basit bir beslenmeyle ve günde 20 dk yürüyüş yada yüzme ile 3 ayda tam 22 kilo verdim🥰🥰
Şuan 70 kiloyum bebeğim 13 aylık hedef 60 kilo umarım başarabilirim.
Bunu yazdım çünkü etrafımda herkes 1 yıl sonra anca kilo verirsin derken pek inanmıyordum ama gerçekten öyle oluyormuş.
Önemli olan istemek İsteyen herkes başarılı olur umarım. Hepinizi çok öpüyorum 😘😘