adaruzgar aynısını yaşadım hep kolik dediler bende süt ürünleri alerjisi olduğunu düşündüm ama gazda azalma mukusta azalma olmadı sonra test yaptırdım çoklu gıda alerjisi çıktı yine diyet yaptım bi işe yaramadı sonra diyeti bıraktırdı doktorum gaz sancıları artık yoktu kendi çıkarabiliyor çünkü ama mukus geçmiyordu sonra ek gıdaya geçtik mukus kalmadı çok şükür ama meme reddimiz vardı ve artık nerdeyse emmiyor diyebilirim bizde hiç kan olmadı egzama döküntü falan da olmadı şükür ama işte zor bi süreç allah düşmanıma bile vermesin