mizmizpera kolik bebek cok zor güç diliyorum size ama gecmis zamanda konuştuğunuza göre gecti sanirim :) benim kızım kolik degil ama ona rağmen bi anlayamadı sanki ne olduğunu, bi kac gundur hafiften yanaşıyor ama ayağını elini kokluyor sadece, ağladığı zaman da direkt ortami terk ediyor zaten 😁 yalniz bizim ogluş biraz mutsuz sanki eski oyuncu kedi gitti mahsun bir sey geldi yerine cok üzülüyorum, bebek daha küçük olduğu için pek fırsatım da olmuyor pek oynamaya. Bakalim sabırla bekliyoruz birlikte bana kök söktürecekleri günleri 😍