Miradmrky benim bebeğim grip olmuştu çocuk doktorumuz iburamin zero vermişti bebeğim iyileşmeye yakın ben hasta oldum çok fena hiç bi grip ilacı kullanamıyorum emzirdiğim için doktorumuz bebeğimin kullandığı ilacı kullanabileceğimi ve ıhlamur içebileceğimi söyledi gerçi daha yeni başladım henüz bi etkisini görmedim ama sizde bi danışın isterseniz doktorunuza inşallah iyileşirsiniz biran önce🙏