Fatmanurdmn 3650 doğdu bebeğim, ilk zamanlar hızlı ilerledi kilo alımı. Çünkü genel olarak emziriyordum sadece gece uykusuna geçmeden önce mama veriyordum. Sonra doktorumuz mamaya ağırlık ver dedi; sanırım biberona fazla alıştı ve meme reddi yaşamaya başladım. Şimdi arada bir uykusu geldiğinde emiyor; ona da ne kadar emmek denilebilirse. Emzik niyetine emiyor. Şuanlık kilo alımına güzel dedi doktorumuz, olması gerektiği gibi ilerliyor; düzeni bozmadan devam et dedi