ozgeolmez25 ben ultrason da öğrendim canım. Sonra kesin tanı için rahim filmi çekildi perde olduğu anlaşıldı. 2 düşük yaptığım için ameliyat dedi doktorum. Ameliyatla alındı sonra. Rahim filmi zor bir şey değil canım. Bende netten yazılanlara baktım hep korktum ama hiç te korkulacak bir şey değilmiş. Merak etme bence çektir mutlaka. Doktorun ne derse onu yap bence