Hellolo Başlıktanda anlaşılacağı üzere kardeşim gecen yıl sınıfta kaldı 9. Sınıf başk bir liseye geçmek istiyor bize takip edin filan dedler e devletten ama biz anlamadık bakıyoruz ediyoruz bilen varsa bi aydınlatabilir mi