Benim bebek de 7 aylik,doğduğundan ber meme+mama veriyordum. Bir aydir mamayi reddediyor. 2 numara mamadan dedim yine 1 aldim ama nafile yine içmiyor. O kadar para veriyom çöpe gidiyor. Yemeği de oyunla püskürtüyor. Uykusuzluk ve mızmızlık da cabası. Dişte de henüz bir şey yok. Derdi ne anlamadım