Bebeğim henüz 2 aylık Konya’da yaşıyoruz Antalya’ya gitmiştik 2 gün önce malum serin havadan çıkıp sıcak bunaltıcı havaya gitmek çocuğu çok etkiledi 3 gün kalip döndük hemen ama şimdide hasta gibi burnu tıkalı arada hapsuruyor ve öksürüyor uyuyamıyor huzursuz çörek otu yağı icirdim karnına masaj falan yaptın sıcak tutmaya çalışıyorum burnuna sprey yaptım ama çok faydasi olmadı.Annem gripti acaba ondan cocugami geçti hava değişimimi etkiledi bilmiyorum hastaneye götürücem ama çocuk doktoru yok o yüzden yarını bekliyeyim diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım uykusuzluk yorgunluktan ne düşüneceğimi bilmiyorum