MiracAlpinveUmutunAnnesi
Arkadaşlar oglum 19 aylik kişa dogru sünnet etrimek istiyorum sonra da bezini bıraktırmak istiyorum ama hangi hastanede yaotıracagıma karar veremedik ben esenler medipolde dogum yaptim orda yaptirirz diye konustuk ama fiyati nasildir bilmiyorum tavsiyesi olan var mı?