Asla yemek konusunda baskıcı ve ısrarcı bir anne olmadığım halde kızım 2 yaşında ve asla tüm gün yemek veya ara öğündür atıştırmalıktır hiçbir şey ama hiçbir şey yemiyor.Tek tükettiği ayran ve su.Dün kontrolü vardı,kan tahlili yapıldı,daha sonuçları almadık belki kansızlık vardır bilemiyorum ama gerçekten böyle aç aç günlerini geçiriyor ve nasıl tuvaletini yapıyor onu da hiç anlamıyorum.Dün kilosuna da bakıldı,10 buçuk çıktı.Doktor 1 yaş kilosu bu çok zayıf dedi,takviye gıda verdi ama kızım onu da içmiyor.Daha ne yapmam lazım yoruldum artık.Mesele kilo aldırmak da değil ama hiçbir şey yemeden nasıl duruyor anlamıyorum.Gözüne hoş gözüksün diye şekiller mi yapmıyorum,çeşit mi denemiyorum,her şeyi denedim ama yok asla yemiyor.Tükendim ve artık kızmaya da başladım.