5 gün hastanede yattik bebegim 2 ay 7 gunluk şuan 4 gündür evdeyiz . Ama bebegim o süreçte biberonla sagip verdim serum olduğu için ve sürekli emmek istemediği için. Şuanda bebegim emiyor ama uykuya dalamiyor . Gece lerim 4 5 saat uyurdu artık 2 saat uyuyor kalkıyor tekrar yatiyor 1 saat gündüz uykusu sifir sallamak la geçiyor hep alıştı sallanıyor bırakınca uyaniyor . Ne yapacağımı şaşırdım onceden sagdigim sutu veriyorum acaba sutummu azaldi şuan evdeyim sagamiyorum .azalip azalmasının 3 saat bekleyip sagarakmi anlamaliyim yardımcı olurmusunuz evde antibiyotik tedavisi devam ediyor yarın doktor kontrolü var ama ben çok huzursuzum böyle olunca hala toparlanamadimi bebegim emiyor ama aktif değil uykuluyken aktif emiyor bu aralar sol memeye verince agliyor uyku sersemi tutuyor buzamana kadar mama vermedim kilo alımı gayet iyiydi mama kötü bisey degil tabi ki ilk evladım nerdeyse hep mamayla beslendi . Ama ben bebisim memeyi tuttuğu için bırakmasını istemiyorum beni :( acaba az mı gidiyor ki istemiyor meme reddimi yaşıyorum yada bende covid geçirdiğim için bide hastanelerde bebegim hasta olduğu için çok ağladın stres geçirdim ondan dolayı azalmami oldu :( çok yoruldum bütün uyku düzenimiz herseyimiz bozuldu nasıl tekrar toparlancaz alerji şüphesi vardı test yapilcskti onlar falanda kaldi hep :*(