Merhaba yazımı okuyan sevgili anneler🌸
Bebeğim şuan 3ay 18 günlük
Sadece anne sütüyle besleniyor ve kilosu normalin biraz üstünde
Sağlık durumu gayet güzel
Doktorumuz su içmesini ve 1-2 hafta sonra meyve sularından içirmeye başlamamızı ayriyeten 5aylıkken yemek sularından tattırmaya başlamamızı önerdi
Doktorumuz Çanakkale şartlarında baya ünlü bir doktor ama ben endişe ediyorum, erken olduğunu düşünüyorum
Aranızda böyle bir durum yaşan var mı?
İç sesim Doktoru dinleme diyor 🫣😐
Siz ne diyorsunuz ?